pátek 13. března 2015

Výlet do bioobchodu

Minulou sobotu jsem navštívila zajímavou akci Výlet do bioobchodu s Mirkou.

 










 




 Mirka se hodně zajímá o zdravou stravu a životní styl. Zároveň ji nechybí skvělé nápady, jak trávit volný čas. Když člověk chce, může se  při těchto akcích hodně neformálně naučit. Minulý rok jsem navštívila její kurz "Jdeme na piknik", kde jsem ji poznala poprvé.

















V obchodě jsme si mohli vše ošahat a nikdo nás nenutil ke koupi.
















O zajímavých, zdravých a kvalitních produktech jsme se dozvěděli ať již od Mirky, od majitelky obchodu, od ostatních nebo od jedné účastnice, která si uměla snad vše vyrobit a věděla přesné složení :-) . Líbilo se mi, že jsme mohli vzájemně sdílet - tzv. opět se mi potvrdilo: každý neví vše a celý život se máme co učit.
















Uvítala bych více ochutnávek neznámého než jen čaj, kávu, ječmen a křížaly. Kurz byl zdarma, ale doporučovala bych symbolické zpoplatnění, které pokryje ochutnávku. Tzv. pokusit se účastníkům více přiblížit, že i zdravé jídlo může být výborné. Nejsem přeborník ve zdravé stravě, ale někteří účastníci na tom možná byli ještě hůře. A vyzkoušení (ochutnání) by  mohlo účastníky mnohem více vtáhnout do zdravého životního stylu než jen povídání. Sama mám občas strach z neznámého, když si musím koupit celé balení. Co když mi to nebude chutnat? A bude mi jen tak ležet rok ve spíži nebo ve skříni?

Dobrý doplněk by byl papírek s recepty, které má Mirka osobně vyzkoušené a otestované svými chuťovými buňkami.,

Favoritem z "exkurze" se pro mě stalo lahůdkové droždí. Doma jsem s ním hned experimentovala. Výborné do pomazánek a na těstoviny.

A měli jste již někdy Žaludovku? A víte co to je? Napište první do komentáře a odměním Vás háčkovanou recy broží :-)



Těším se na další Mirky nápady, které uskuteční :-) Jsou bezvadné!
Děkuji za inspiraci a objevené novinky.

POZOR: Podobná akce Mirky 28. března 2015 - biožena + biomuž = výlet do biosvěta

Žádné komentáře:

Okomentovat