pátek 22. května 2015

Veletrh VĚDY v Letňanech

Dnes jsem se zúčastnila VELETRHU VĚDY v Letňanech a bylo co obdivovat :-) .
Veletrh navštívili i žáci z některých škol, ale přeplněno rozhodně nebylo.
Tento článek píši v rychlosti hned po návštěvě, aby se tato informace stihla dostat k ostatním a mohli navštívit zítra v případě soboty bez plánů.

Veletrh je opravdu bohatý - od chemické výroby zmrzliny, technických věci až k organismům v přírodě. Nebudu popisovat vše a raději Vám ukáži některé fotky z dnešní návštěvy.

Hned u vchodu Mobilní planetárium























Přírodovědci















AKADEMIE VĚD














ČVUT

















Chemici - očuchávání vůní a přiřazování k názvům















Kriminalistická antropologie


















Výroba zmrzliny






















NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM - u stánku, kde jsem se dozvěděla hodně zajímavých věcí. Pan Milner se opravdu vyzná :-)















Toto je jen výběr toho, co mě nejvíce zaujalo a stihla jsem fotit. Doporučuji si vyhradit alespoň 2 hodinky. I to pro mě bylo málo. Kdybych neměla další program, pobyla bych déle.
A nejlepší na veletrhu je: Na věci, které Vás zajímají, se můžete zeptat do podrobnosti opravdových odborníků a vědců. A to za to stojí :-)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat